Deklaracja Dostępności
Szkoła Podstawowa nr 7 im. Stanisława Staszica w Tczewie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: www.sp7tczew.superszkolna.pl
Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z załącznikiem:
- Elementy nietekstowe (np. obrazy, grafiki) nie posiadają opisów alternatywnych.
- Materiały audio lub wideo nie mają dostępnej alternatywy w formie tekstu.
- Nagrania wideo nie są uzupełnione o napisy rozszerzone.
- Nagrania wideo nie posiadają audiodeskrypcji ani alternatywnej treści opisowej.
- Informacje przedstawione w wizualnej formie nie są dostępne w sposób możliwy do odczytania przez technologie asystujące.
- Kolejność prezentowanych treści na stronie może być niezrozumiała przy korzystaniu z czytników ekranu.
- Niektóre elementy na stronie nie posiadają odpowiedniego współczynnika kontrastu.
- Linki i załączniki występujące na stronie nie posiadają prawidłowych opisów kontekstowych.
Nadmierne koszty:
Brak informacji o nadmiernych kosztach.
Treści nieobjęte przepisami:
Brak informacji o treściach nieobjętych przepisami.
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: IDcom Group Sp. z o.o.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Magdalena Marchel — mejlowo sekretariat@sp7.tczew.pl lub telefonicznie +48 53 156 42 29.
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, jednak nie dłużej niż do 2 miesięcy od zgłoszenia.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę możesz złożyć listownie lub mailem do: Magdalena Marchel pod adresem sekretariat@sp7.tczew.pl lub w siedzibie jednostki: ul. Stoczniowców 15a 83-110 Tczew.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Dostosowanie budynku:
Toaleta przystosowana dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Dostosowanie wejść do budynków:
Wejście do budynku Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie jest usytuowane od strony ulicy Stoczniowców. Jest zadaszone i wykonane z kilku stopni schodowych, bez podjazdu dla osób z niepełnosprawnością ruchową. Na elewacji znajduje się oznakowanie wejścia z tablicą Szkoły oraz dzwonek, za pomocą którego można wezwać pracownika obsługi. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Obok wejścia głównego od strony boiska przygotowany jest niezadaszony podjazd (pochylnia ) dla osób z problemami motorycznymi oraz niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, a także rodziców z wózkami dziecięcymi. Prowadzi on do wejścia na parter budynku. Na terenie szkoły jest parking, jednak nie ma wyznaczonego miejsca postojowego dla pojazdów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Istnieje możliwość uzyskania pomocy od pracowników szkoły przy wejściu do budynku po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym: 58 531 35 06. Od pracowników obsługi można też uzyskać niezbędne informacje jak poruszać się po budynku i o dostępnych usługach wsparcia. Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Dostosowanie korytarzy:
W budynku na każdym poziomie (piwnica, parter, 1 piętro ) znajduje się korytarz, który posiada odpowiednią szerokość zapewniającą swobodne poruszanie się osobom na wózkach inwalidzkich. Budynek nie posiada wind, które umożliwiałyby osobom niepełnosprawnym przedostanie się na wyższe kondygnacje.
Dostosowanie schodów:
Na każdą kondygnację prowadzą schody, które nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
Dostosowanie wind:
Budynek nie posiada wind, które umożliwiałyby osobom niepełnosprawnym przedostanie się na wyższe kondygnacje.
Dostępność pochylni:
Obok wejścia głównego od strony boiska przygotowany jest niezadaszony podjazd (pochylnia ) dla osób z problemami motorycznymi oraz niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, a także rodziców z wózkami dziecięcymi. Prowadzi on do wejścia na parter budynku.
Dostępność platform:
Brak.
Dostępność tyflomap:
Brak.
Dostosowanie parkingów:
Na terenie szkoły jest parking, jednak nie ma wyznaczonego miejsca postojowego dla pojazdów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.
Prawo wstępu z psem asystującym:
Tak, pozwalamy na wstęp z psem asystującym do budynku urzędu.
Dostępność komunikacyjno-informacyjna
Dostępność tłumacza języka migowego:
Nie, tłumacz migowy nie jest dostępny
Dostępność informacji głosowych:
W szkole nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego.
Dostępność pętli indukcyjnych:
Brak.